Born this way

Jag vill både ha kakan och äta den..




som nu som då


IMPULS

Kl 09.00 imorgon är jag tillbaka! Ska bli så jävla skönt med en liten avstickare till paradiset!
Sol, bad, fest med alla härliga människor, perfekt såhär innan man börjar sitt nya jobb den 20:e!
/P

nananana


Ur arkivet

3 april 2011

"I skrivandets stund sitter jag ca 10000 meter upp i luften.

Det har blivit dags att vända blad i boken om mitt liv, nytt kapitel med tomma sidor som är redo att fyllas.

Det är med en tår i ögat jag lämnar mitt hem, liv, jobb, vänner, sol och mycket mer bakom mig.

 

Men.. Det kommer fler kapitel och man kommer lära känna fler människor, göra sjuka grejer och besöka plaster man aldrig varit på förut.

Jag tänker inte vara ledsen för det bästa kapitlet i boken so far är slut, det är bara att leva vidare och göra nästa ännu bättre. Livet blir inte bättre än vad man gör det till, jag är redo, redo för nya utmaningar, upplevelser, misslyckande, framgång, svåra beslut, galenhet och mycket mer. So, let's go! HELLO SWEDEN"

 

/Paulina