.....

Klockan är 05:30 och jag tänker inte tvinga mig själv att försöka sova när det inte går. Jag tänker acceptera det faktum att jag inte kan sova, jag vill inte sova. Det är nog där problemet ligger, jag vill inte sova. Jag skriver istället. Bara skriver det som faller mig in.



skriver ner alla mina tankar på ett papper


 

Tur att tankar inte väger för då skulle jag inte orka hålla mitt huvud högt längre. Efter att ha skrivit lite känns det faktiskt som det lättat något, huvudet känns inte lika tungt, tankar kanske väger något iallafall, undra isåfall hur mycket? 1 gram? Det är nog för mycket.. Eller, hur många tankar har man egentligen i huvudet. VARFÖR ska jag tänka så onödigt mycket. Det spårar ur....

 


Paulina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback