It's a good day

Med tanke på att jag jobbade sent igår så steg jag upp hyffsat tidigt. Hann med ett par satc avsnitt innan jag gick till Wispers för att fixa naglarna.
Gick inom supermarket på vägen hem för att hitta ingredienser till chokladbullar, men med Maltas udda utbud var det inte speciellt lätt att hitta rätt saker. Fick iaf med mig socker och pärlsocker (tror jag) där ifrån. Tog sedan en underbar promenad i solen till Candynavia där jag hittade rågflingor istället för havregryn (man får ta vad man har).

När jag kommer hem upptäcker jag att jag missat en ersättare till kakao.... Får på med träningskläderna och powerwalka bort till affären igen för att hitta någon o'boy eller något.

It's a good day
Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback