update

Nyduschad och hungrig ska jag skriva mitt första riktiga inlägg, tänkte jag...
Min helg bjöd på företagsmiddag på en ny resturang i Spinola, där jag smaskade i mig en rump-steak champange och massa sås.. Vid vårt bord var det fett med ös, medans resten av resturangen satt tysta och blev tvugna att lyssna på våra "verdun-snapsvisor". Hela vårt långbord var kvar tills alla andra gäster hade gått men det stoppade inte oss från att beställa in mer, tills att det var dags att gå vidare när ungefär hälften av oss (7) tog vara på fredagskvällen igenom att vandra vidare till PV.
Halv 5 gick jag hem och hittade Paulina klar vaken(?) och bestämde att vi skulle gå upp kl 9 samma morgon.
Som mycket väntat aldrig inträffade.
Jag kunde dock inte somna om och låg istället och kollade på film, ett par timmar senare får jag ett meddelande.. uppe? ska vi?
Och som planerat tog vi en lång promenad i solen (för att påpeka i linne och korta byxor) en isglass och storhandling sen deckade vi resten av kvällen i vår feta bäddsoffa.
Söndagen var väldigt lik lördagen men istället för promenad blev det shopping på Bay-street.
sååå nu blir det soppa från candynavia, saft och Harry potter läsning.
over & out
Mikaela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback