Why should everything be so complicated?

Började denna jävla onsdag med att sitta i telefonkö till vägverket i Sverige då jag hade fått två olika svar på samma fråga. Fick tillslut klarhet i det hela och jag traskade iväg till sjukhuset som ligger några meter här ifrån. Syntest check, hörseltest check, allmän kontroll av hälsan check, 1h senare och 50 euro fattigare bokade jag en taxi till Attard för att skriva in mig på körskolan. Nu kunde ju inget gå fel, men man ska inte ta ut segern i förväg.
När jag kom till trafikskolan visade det sig att dem glömt informera mig om ett par saker, bland annat att man måste bott på Malta 6 månader innan man kunde börja övningsköra och även att "begränsad motorcykel" som vi har hemma i Sverige inte finns här, utan jag kan bara ta för lätt Mc och vem fan vill det?

Har suttit och deppat på bussen hela vägen hem............ Jag som var så taggad.
Och inte nog med det, när jag kom hem såg jag att ögondropparna jag fick på sjukhuset hade kladdat ut min maskara i hela ansiktet.. Hur kul är det o veta att jag gått och sett ut som en sär en hel dag.

Kan iallafall konstatera att jag är en fullt frisk person med perfekt syn och hörsel, man får se det lilla goda i det hela.

/Paulina

Kommentarer
Postat av: hannaa

hej o hå jubba på. sär kan va söta ;)

2011-01-26 @ 21:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback